Укр
Рус
Українська мова
Русский язык
Кейси

Як збільшити прибуток бізнесу на 347% за 7 місяців за рахунок PPC: кейс XL-balloner

У цій статті ми розберемо, як збільшити кількість продажів після налаштування та оптимізації рекламних кампаній. Це чудовий приклад того, як грамотно налаштована контекстна ы таргетована реклама може в рази покращити ефективність бізнесу.
24 червня 2022
0
7 хв
    Зміст

Основні вступні

Послуга: Контекстна та таргетована реклама
Проект: «XL-balloner» – продаж повітряних кульок + аксесуари
Регіон просування: Данія
Тривалість кампаній: 7 місяців (в роботі)
Бюджет на 7 місяців: 226 276 DKK (включаючи комісію агентства)

Хто є клієнтом?

XL-balloner — інтернет-магазин повітряних кульок, аксесуарів, а також надання послуги прикрашання святкових заходів (Grindsted, Denmark)

«XL-balloner» у цифрах:

  • 6 років роботи бізнесу
  • 2000 одиниць продукції

Вихідні дані

Раніше з проектом вже працювали інші підрядники. В обліковому записі Google Ads були запущені різні типи рекламних кампаній: Search, GDN, Shopping. Стабільний продаж був, але реклама не приносила клієнту бажаних результатів. Завдання, яке поставив нам клієнт – оптимізувати та масштабувати рекламні кампанії, збільшити прибуток від інтернет-магазину.

Результати контекстної реклами на старті роботи

Основні показники (за період 01.10.2021-31.10.2021):

  • Кількість кліків — 4 084
  • Ціна кліку (CPC) — 5,18 DKK
  • Витрати — 21 172,16 DKK
  • Кількість конверсій (транзакцій) — 268
  • Ціна конверсії (транзакції) — 79 DKK
  • Коефіцієнт конверсії (транзакцій) — 5,65%
  • Дохід з реклами — 61 032,20 DKK
  • ROAS — 288%
  • Середній чек — 227,73 DKK
  • Профіт — 12 933,60 DKK

Мета

Збільшити кількість продажів (транзакцій) та дохід клієнта за допомогою платних каналів трафіку.

Дії агентства

У процесі аудиту облікових записів Google Ads, Google Analytics + Google Tag Manager ми виявили проблемні місця в налаштуваннях рекламних кампаній, макро та мікроцілей, а також Enhanced Ecommerce.

Насамперед виконали базове налаштування структури Google Analytics, мікро та макроцілей (Google Analytics та Facebook Pixel) за допомогою Google Tag Manager для того, щоб відстежувати та розуміти дії користувача на сайті.

  • Перші 2 місяці працювали з чинними рекламними кампаніями та вносили невеликі коригування до їхньої структури. Після аналізу даних впроваджували необхідні коригування: стать, вік, розклад показів, пристрої, розташування. Результату це не дало.
  • Далі вирішили прояснити давнє питання з Enhanced Ecommerce, динамічним ремаркетингом і зробити новий фід-даних для Merchant Center.
  • Підготували ТЗ для Enhanced Ecommerce, динамічного ремаркетингу Google/Facebook, фід даних та успішно впровадили в проект.
  • Запустили нові стандартні торгові рекламні кампанії з розбиттям за категоріями. Після набору достатньої кількості конверсій, основні конверсійні торгові рекламні кампанії переключили на розумні.
  • Переробили структуру пошукових рекламних кампаній. Запустили динамічний ремаркетинг. У процесі роботи кампаній регулярно впроваджували експерименти (цільова рентабельність інвестицій у рекламу).

З третього місяця роботи пішло необхідне зростання транзакцій, доходу та чистого прибутку клієнта.

Результати роботи

  • Зростання якісного цільового трафіку на сайт
  • Збільшення доходу та середнього чека кожного замовлення

Результати роботи контекстної реклами 7 місяців

Основні показники (за період 01.05.2022-31.05.2022) та зміна порівняно зі стартовим періодом:

  • Кількість кліків – 6 527 (+59,82%)
  • Ціна кліку (CPC) – 5,28 DKK (+1,83%)
  • Витрати – 34 455,98 DKK (+62,74%)
  • Кількість конверсій (транзакцій) – 485 (+80,97%)
  • Ціна конверсії (транзакції) – 71,04 DKK (-10,08%)
  • Коефіцієнт конверсії (транзакцій) – 6,69% (+18,48%)
  • Дохід з реклами – 144 696,40 DKK (+137,08%)
  • ROAS – 420% (+45,83%)
  • Середній чек – 298,34 DKK (+31%)
  • Профіт – 57 901,14 DKK (+347,67%)

У результаті клієнт окупив всі витрати на рекламу (включаючи комісію агентства + податки + доставка). ROMI (повернення маркетингових інвестицій) за валовим прибутком:

(57 901,14 - 34 455,98) / 34 455,98 * 100% = 68%

Тобто на 1 витрачену данську крону клієнт заробляв 1,68 DKK.

Висновки

Таким чином, ми наочно бачимо, як правильне налаштування аналітики, контроль, оптимізація та структура рекламних кампаній допомогли клієнту отримати зростання прибутку на 347%.

Продовжуємо працювати з клієнтом та масштабувати проект.

Хочеш у рази збільшити ефективність бізнесу? Залишай заявку у формі на сайті пара.agency і ми запропонуємо рішення для твого бізнесу, які допоможуть виростити продажі та досягти всіх поставлених бізнес-цілей.

Як підняти відвідування вебінарів за допомогою чат-боту на Botshelp
Читайте також
Як підняти відвідування вебінарів за допомогою чат-боту на Botshelp
20 жовтеня 2021
0
4
Сподобалась стаття?
😍
5
😂
😄
😐
🤔
😩
Розповісти друзям: