Укр
Рус
Українська мова
Русский язык
Кейси

Як продавати паркани онлайн з ROAS 231%: кейс «Забор Про»

У цій статті на прикладі виробника парканів ми розберемося, як настроїти контекстну та таргетовану рекламу для такого типу продукції.
21 вересня 2021
0
8 хв
    Зміст

Послуга: Контекстна та таргетована реклама

Проект: «ЗАБОРПРО» виробництво та встановлення панельних огорож

Регіон: Україна (Харків + Харківська область)

Тривалість кампаній: 1 місяць

Рекламний бюджет: 17 500 грн

Хто є клієнтом?

«ЗАБОРПРО» – компанія з виробництва та встановлення панельних огорож по всій Україні.

Предісторія

До звернення до нас в para.agency клієнт приймав замовлення онлайн, але відслідковувати ефективність каналів трафіку не міг, відповідно не розумів ефективність рекламних кампаній.

Які цілі поставили?

  1. Масштабування доходу клієнта за допомогою платних каналів трафіку
  2. Залучення релевантної аудиторії на сайт та зростання кількості конверсій
  3. Відстеження ефективності рекламних каналів

Дії агентства

Налаштування цілей

Насамперед ми зробили базове налаштування цілей у системах аналітики (Google Analytics та Facebook Pixel) за допомогою Google Tag Manager для того, щоб розуміти скільки конверсій приносить трафік із рекламних кампаній.

Під конверсіями мається на увазі:

  • Онлайн розрахунок вартості
  • Клік за номером телефону
  • Клік електронною поштою
  • Замовлення зворотного дзвінка

Семантичне ядро

Потім ми провели аудит рекламного облікового запису і визначили помилки: погано опрацьоване семантичне ядро (зібрані тільки високочастотники), була невелика кількість мінус-слів, не задані налаштування ставок.

Щоб виправити ситуацію та отримувати більш дешевий трафік, ми розширили семантичне ядро, доповнивши його низькочастотними ключами. Переваги низькочастотних запитів:

  • Висока конверсія
    Якщо говорити про комерційні запити, то низькочастотні запити більш цільові, за ними приходять «підігріті» клієнти, які вже визначилися з тим, що хочуть купити, і приходять саме за цим.
    Наприклад, людина, яка вводить у пошуковий рядок запит «замовити паркан для дитячого майданчика», з більшою ймовірністю виконає цільову дію, ніж той, хто шукає «замовити паркан».
  • Низька конкуренція
    У контекстній рекламі НЧ-запити мають меншу вартість за клік, внаслідок чого – низьку вартість конверсії.
    До того ж, завдяки використанню НЧ-запитів ми отримали низьку ступінь перетину ключових слів з конкурентами, що також позитивно впливає на вартість кліка.

Мінус-слова

До старту рекламних кампаній, пропрацювали список мінус-слів для того, щоб максимально знизити кількість нецільових показів, підвищити якість та ефективність контекстної реклами.

На сьогоднішній момент налічується трохи більше 1600 мінус-слів:

Будь-який нецільовий запит, за яким відображається ваша реклама, – це погіршення показника CTR та збільшення вартості кліка. Тому до опрацювання списку мінус-слів необхідно підійти дуже уважно.

Використання списку мінус-слів під час роботи над контекстною рекламною кампанією дає кілька важливих переваг:

  • Оголошення не відображаються користувачам, які ввели запит, що не стосується вашої пропозиції;
  • Оголошення бачать лише ті, хто потенційно зацікавлений у них;
  • Виключення нецільових показів та слів, які не дають результатів, знижує витрати на кампанію.

Поєднання грамотно складеного списку ключових запитів, якісного тексту оголошень та добре опрацьованого переліку мінус-слів дозволить оптимізувати контекстну рекламу, зробити її більш ефективною та вигідною.

Рекламні кампанії

Після опрацювання списку мінус-слів ми перейшли до створення рекламних кампаній:

Пошукова реклама в Google

Далі вирішили відібрати пріоритетні сторінки та налаштувати для них пошукові оголошення - вони дозволяють розширити охоплення та показуватися за максимально релевантними ключовими словами.

Для всіх пошукових кампаній ми зробили крос-мінусування на рівні груп і на всі кампанії встановили ручні ставки.

Таким чином вартість конверсії для, здавалося б, недешевої кампанії в Google — реклама з виробництва та встановлення парканів (панельних огорож) — у середньому становила $4,7 (125,83 грн).

Таргетована реклама у Facebook

Ще на етапі створення кампаній, орієнтуючись на статистику з інших рекламних джерел, було обрано такі параметри аудиторії для націлення:

  • гео – Україна (за винятком Донецька та Луганська).
  • вік – 34-64 років.
  • сегментуючи окремо за статтю – М та Ж + тематичні інтереси.

Формат

В якості рекламного формату вибрали відео, оскільки відеоформат дозволяє швидко показати каталог виконаних робіт.

Результати

За кількістю конверсій перше місце посіла таргетована реклама у Facebook (158), потім пошукова кампанія Google (95).

На скріншоті вище бачимо, що коефіцієнт конверсії дорівнює 3,34%.

Усього конверсій з рекламних кампаній – 253.

Розбивка по цільовим діям (конверсіям):

  • Онлайн розрахунок вартості – 11
  • Клік за номером телефону – 232
  • Клік електронною поштою – 3
  • Замовлення зворотного дзвінка – 7

Висновки

  • Трафік (сеанси): 7 574
  • % конверсії: 3,34 %
  • Конверсій – 238
  • Середня ціна за клік - 1,48 грн
  • Середня ціна за конверсію – 73,52 грн
  • Кількість замовлень: 5
  • Середня ціна замовлення: 81 000 грн
  • Дохід за даними CRM: 405 000 грн
  • Маржинальність: 10%
  • Витрати на рекламу: 17 500 грн
  • Валовий прибуток: 405 000 грн. * 0,10 = 40 500 грн.
  • ROAS (рентабельність інвестицій в рекламу) за валовим прибутком: 40 500 / 17 500 * 100% = 231 %

У результаті, клієнт окупив усі витрати на рекламу, а також заробив 23 000 грн з урахуванням своєї маржинальності. Тобто на 1 витрачену гривню клієнт заробляв 2,31 гривні.

Істина проста. Щоб досягти низької вартості та високого коефіцієнта конверсії, необхідно застосовувати системний підхід та шукати різноманітні шляхи досягнення мети.

Хочете, щоб ми розробили ефективну стратегію онлайн просування для вашого бізнесу? Залишити заявку можна прямо тут або зателефонуйте за номером +380 68 330 8031 і наш менеджер вам все докладно розповість.

Як просувати сайт з брендованої продукцією і вийти на ROMI 71%: кейс «Точка Касания»
Читайте також
Як просувати сайт з брендованої продукцією і вийти на ROMI 71%: кейс «Точка Касания»
03 лютого 2021
0
8
Сподобалась стаття?
😍
16
😂
😄
😐
🤔
1
😩
Розповісти друзям: